Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Triada Strona Główna
»
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Handel
Triada Pakty
Triada Wojny
Triada Rekrutacja
Regulamin
Triada
----------------
Plany
Nasze Walki
Karczma
Porady
Poznajmy się
Po za SP
----------------
Śmieszne
Twórczość
Gry on-line
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pidzej
Wysłany: Czw 22:02, 30 Sie 2007
Temat postu:
no O.K niech będzie <lol2>
Asiulka
Wysłany: Czw 22:00, 30 Sie 2007
Temat postu:
czyli ze mna
pidzej
Wysłany: Czw 21:56, 30 Sie 2007
Temat postu:
hmmmm no pomyśle nad tym ;P to ni ebedzie takie łatwe bo chcialbym zrobic reg z prawdziwego zdarzenia tylko musialbym to z liderem klanu skonsultowac
Asiulka
Wysłany: Czw 21:53, 30 Sie 2007
Temat postu:
jak go pisała taka fajna osoba to fajny regulamin ale mozesz sie podjąsc napisania regulaminu sojuszu pidzeju
było by miło
pidzej
Wysłany: Czw 21:47, 30 Sie 2007
Temat postu:
myślałem ze bedzie tu raczej Regulamin Sojuszu... a nie FORUM ale Fajny ten regulamin to przymykam oko ;P
Asiulka
Wysłany: Czw 21:29, 30 Sie 2007
Temat postu: REGULAMIN FORUM
1.)Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.
2.)Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.
3.)Odpowiadając pisz zawsze na temat.
4.)Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo "
" będą kasowane.
5.)Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.
6.)Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
7.)Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy używać opcji "Zgłoś ten post" (wykrzyknik) przy danym poście, lub też korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.
8.)Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.
9.)Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.
10.)Staraj się pisać zgodnie z zasadami polskiej pisowni. Unikaj błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. "Literówka" każdemu może się zdarzyć - zawsze możesz poprawić swoje błędy przy pomocy opcji "Edytuj".
11.)Wszelkie, a zwłaszcza błahe uwagi o błędach (ortograficznych, interpunkcyjnych, stylistycznych etc.), utarczki słowne, sprawy czysto prywatne załatwiaj z autorem wiadomości za pomocą prywatnej wiadomości (P.W.) e-maila.
12.)Zabronione jest:
publikowanie materiałów o treści obraźliwej, obscenicznej, wulgarnej (w tym przekleństwa), oszczerczej, nienawistnej, zawierającej groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem.
obrażanie innych użytkowników i groźby pod ich adresem (również w wiadomościach prywatnych).
świadome wprowadzanie w błąd innych użytkowników.
działania mające na celu destabilizację działania systemu Forum lub zdobycie informacji o użytkownikach.
podawanie linków do nielegalnego oprogramowania, cracków, seriali itp.
pisanie w sposób utrudniający odczytanie wiadomości innym użytkownikom
13.)Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.
14.)Niedopuszczalne jest uprawianie polemiki z Administratorami i Moderatorami w taki sposób aby powodować ich zakłopotanie oraz "łapanie za słowa".
15.)Administratorzy oraz Moderatorzy nie muszą się tłumaczyć przed żadnym z użytkowników z wykorzystywania praw jakie im nadano (usuwanie oraz edycja wypowiedzi i profili, przenoszenie i zamykanie wątków, banowanie użytkowników).
16.) Wszelkie nieuregulowane w regulaminie sprawy a będące przedmiotem sporu należy zgłaszać bezpośrednio do administratora forum poprzez wiadomość prywatną lub poprzez adres e-mail:
17.)Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
18.)Nie dostosowanie się do regulaminu, nagminne łamanie powyższych podpunktów, lekceważenie ostrzeżeń będzie skutkowało usunięciem z forum.
19.)Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie i obowiązuje od momentu pojawienia się go na stronie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin